Sammanfattning av en bra helg

I Fredags åkte jag med Nicole in till stan efter skolan, dvs till Ljungby. Vi tog en fika på Roddys och snackade en stund. Sen gick vi den långa vägen hem till henne och började fräsha till oss. Tog en dusch och satt vid datorn ett tag. Den förfestade vi hemme hos henne också, tog ett par cider innan vi åkte och hämtade upp Jossan. 
Sen drog vi till Ryssby och partajade till runt ett. Skitkul hade vi! Måste verkligen göras om. Grattis i efterskott Sebastian och tack för en skitbra fest!
I Lördags tog jag och Nicole bussen hem till mitt älskade Markaryd (haha) och hade planer för att festa där eftersom att det var marknad osv. Men sen blev det ändrade planer, gjorde oss i ordning lite och stack hem till Johan. Men på vägen hittade vi en avdäckad man som vi fick ta hand om. Slutade med att vi ringde 112. Men dom svarade inte!? Oväntat. Men sen fick vi äntligne hjälp av två killar som tog hand om honom istället och vi gick vidare till Johan där det enbart var en massa Ryssbyfolk och alldeles för hög musik. Sååååå vi gick hem igen, kollade på United 93 och sen somnade vi! Jag var ju extremt bakis hela dagen så det var skönt att somna i vettig tid!
Nu är jag i Ryssby igen, ovanligt tidigt. Brukar ju inte vara här försen vid halv sex. Men morfar körde mig idag och så släppte vi av Nicole i Ljungby. Om ett par timmar kommer Jessica och då blir det tjejsnack som fasen! Det behövs efter en sånhär helg.!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: