Torsdag 20 oktober 2011.

Inte bloggat på en vecka nu, undra vad det beror på? Att jag har skaffat mig ett liv kanske? Haha!
Sitter för tillfället nere på rummet i min ensamhet då Jessica lämnade mig i tisdags för att åka hem och vara sjuk veckan ut..
Dagen har varit helt ok! Emil kom till mig klockan 7 imorse så det blev mys hela förmiddagen innan han åkte till skolan vid halv tolv. Sen stack jag upp till skolan och mötte upp några klasskamrater för lite paintball mitt ute i Ryssbys mörka skogar! Det gick skitbra. Och med det menar jag att jag inte blev träffad en enda gång och slipper därför blåmärken!
Kvällen har jag spenderat på skolans internat med ett trevligt grabbgäng och chattroulette. Helt sjukt vad underhållande sånt kan vara ibland! Johannes följde mig ner till lägenheten eftersom att jag inte vågade gå själv i mörkret. Och då fick vi även tid att snacka lite, skönt att det finns vettigt folk som man kan prata ut med ibland. :)
Imorgon bär det av hemåt för två veckor höstlov, och om 9 dagar firara jag 17 år i livet. 
Godnatt kompisar, love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: