Söndag igen..

Veckorna bara rullar och försvinner, nu är det söndag igen och vad har man hunnit med denna veckan? INGENTING! Tiden går för fort.. Jag vill dessutom ha längre helger. Gud, kan du fixa det till mig? Snälla! Amen..
Håller på att städa ur mitt gamla rum, har kommit ungefär halvvägs. Sjukt vad man har packat på sig en massa skräp under åren. Det mesta åker i soperna i alla fall, och det känns skönt!
Har inte riktigt bestämt mig om jag ska till Ryssby idag eller imorgon, mamma sa att hon kunde köra mig imorgon bitti. Men det känns fett ovärt att vakna vid sex, åka vid kvart i sju och vara i Ryssby ca halv 8 imorgon om jag börjar klockan 10. Eller har jag fel?
Aja.. Nu ska jag fortsätta med städning, uppdatering kommer när jag har tid! För lust har jag ju alltid ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: