En helt vanlig onsdag. :)

Har varit lite seg med bloggandet denna vecka, dels beror det på att jag inte hittade mitt internet som låg i min väska hela tiden, även om jag letade igenom den trehundra gånger typ.. Och sen beror det på att jag helt enkelt inte har haft lust. Ibland behöver man lite bloggsemester ;)
Anyway, jag hade ångerst när jag klev upp ur sängen imorse, ville bara ligga kvar och sova. Jessica den jävla grisen stannade hemma från skolan idag, bara det gjorde mig hundra gånger tröttare än vad jag egentligen var. Åkte in till Växjö direkt på morgonen för att gå på en föreläsning om UF-företag osv. Mycket intressant och lärde mig mycket! Det gäller ju att ta åt sig så mycket som möjligt och på så sätt skapa en bra ide som håller i längden. Vilket jag gjorde, så imorgon blir det möte med gruppen för att diskutera idéer.
Blev även en runda på stan när vi ändå hade tid över, och då passade jag på att inhandla en skitsnygg polotröja som jag så länge velat ha. Och sen åkte vi tillbaka till skolan i all hast då regnet helt plötsligt bara vräkte ner. Tog då en tur hem till Jennifer och snackade lite skit, med Jani som sällskap. Och sen var det bara ner till rummet snabbt som attan för att duscha, städa och göra mig i ordning. Kvällen har jag spenderat inne i Ljungby, i Sunnebohov och kollat på mitt underbara röd/vita Troja! Vinst med 3-2, vilket innebär att jag ikväll kommer somna med ett stort leende på läpparna. Tackar även alla mina kompisar som gjorde denna kvällen extra bra, genom att bara finnas till. Ni är bäst.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: