Onsdag/torsdag

Det var länge sen jag skrev ett inlägg om vad jag har gjort så tänkte göra det nu när jag inte har något bättre för mig! =) vaknade tidigt då jag sovit dåligt hela natten. Började dagen med en frukost som bestod utan en klementin och ett glas äpple-juice. Gott!
Sen kröp jag ner i sängen igen och låg där i ett par timmar innan jag stack iväg och mötte min syster en runda. Snackade med henne en stund och sen drog jag hem igen. Tog en dusch, gjorde lite mat och sen fixade i ordning mig och åkte till Ljungby för lite hockey. Dock blev det förlust för Troja idag också så inget leende på läpparna när man åkte hem tråkigt nog. Sen blev man dessutom dissar av samma kille för andra gången i rad. Känns inte det minsta bra. Men har bestämt mig för att det inte är jag som ska höra av mig denna gången. Han ska få komma krypandes och se vad han går miste om! Godnatt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: