kronobergsderby!

nyss hemkommen efter en hel dag i ljungby! skola mellan åtta och två och sen mötte jag nicole vid meddo ochdå solade vi en stund. jätteskönt och behövligt nu när man börjar bli vinterblek!
efter det gick vi en runda och mötte upp lovisa vid roddys och sen blev det en fika där! vid ungfär fem så kom mikaela med bussen så jag mötte henne nere vid stationen och så vandrade vi vidare mot sunnerbohov där jag har spenderat kvällen med fint folk och go stäming. 
kronobergsderby mellan if troja - ljungby och tingsryds aif. självklart blev det vinst för mitt älskade rödvita troja och därmed är kvällen fullbordad och jag kan nu sova gott! nu blir det gossip girl och sen sleep! godnatt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: