perfekt helg!

Har inte blivit något bloggande i helgen, har inte haft tid med det helt enkelt! Åkte som sagt hem från Ryssby i torsdags eftermiddag och sov för det mesta. Kollade även på några filmer precis som jag gjorde i fredags. Åkte även till Mellbystrand då, helt okej väder på eftermiddagen men började sedan regna på kvällen. Igår hade vi födelsedagskalas för Theo, min minsta lillebror som fyllde år i veckan. Remember?
Träffade även en saknad Lis vilket enormt roligt och trevligt. Hon hade med sig en kompis också, dock minns jag inte vad hon heter, haha! Åkte sedan med mormor hem till markaryd och spenderade kvällen och natten tillsammans med min underbara bästavän Mikaela. Det blev melodifestivalsmys och en massa natthumor. :) Helt klart en av dom bästa helgerna på länge, behövde denna vilan! Nu ska jag packa väskan och göra mig i ordning. Om ungefär en timme bär det av till Ryssby AGAIN. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: