dagen efter...

Har aldrig varit en ''dagen efter människa''
usch så dåligt jag mår! Men tack allihopa för en jävligt lyckad eftermiddag/kväll/natt! Valborg - 2011 är till att minnas vill jag lova :)
Nu ligger jag i sängen och tar det allmänt lugnt, är så fruktansvärt bakis så redan nu känns det som att denna dagen kommer gå rent käpprätt åt helvete! Ska strax börja packa och sen är det ryssby som gäller. Är inte det minsta taggad dock.. Aja, nu ska jag inte vara så negativ. Saknar min roomie Jesse och mina älskade klasskamrater :) Puss!



Postat av: N A T H A L I E n y r é n

Hehe :D ja jag hade en bra valborg även om det slutade lite dåligt, du då? :D

2011-05-01 @ 13:38:31
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: