Mot duschen och sen sängen.

Drog ut på tiden lite. Hade jag inte gjort det hade jag varit klar och kunnat sova nu, istället sitter jag här fortfarande även om det inte händer någonting. Facebook börjar dö ut nu framåt natten. Tycker inte riktigt om det, eftersom att det är på natten jag är vaken. Har blivit lite av en nattuggla nu på sista tiden. Skyller på att det är sommarlov och jag inte har något sommarjobb. Imorgon får jag pengar av min syster, skitbra att låna ut ibland! Även om det var ett år sen typ... Kommer bränna pengarna direkt, på sprit, cigaretter och ett nytt läppstift. Midsommarpresent..?

Nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis och sen sova i min underbara säng. Om några timmar när jag har vaknat från min skönhetssömn sätter jag igång med packandet och sedan bär det av till Mellbystrand med familjen för att fira midsommar där. Underbart att kompisarna kommer dit på fredag också, hade inte klarat mig annars. ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: