Onsdag

Nu har Mikaela gått hem för att duscha och lite sånt. Så ska också passa på att göra det, och sen plocka i ordning lite i mitt rum. Sen kommer hon tillbaka och ska sova här inatt också :) Storasyster ska hämta lite mat till oss framme i byn och sen ska vi mysa gärnet hela kvällen! Jag älskar verkligen min underbara bästavän Mikaela. Kärlek till henne!
Haha kan inte mer än skratta åt er som snackar en massa skit om mig bakom min rygg. Eller ja, teckniskt sätt så blir det inte bakom min rygg eftersom att jag får reda på det direkt när ni öppnar käften! Är så trött på sånna som er som tror att ni är någonting ;) Ni är allting som ni säger att jag är. Försök inte få mig att se dum ut, det är ingen mening. För det är ni själva som är det när ni håller på som ni gör. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: