Lyckad Festival? Svar nej!

Detta var den tråkigaste Helsingborgsfestival jag någonsin har varit på! Men det är inget annat än vädrets fel! Det regnade från att vi kom dit runt halv sex tills jag och Mikaela bestämde oss för att ta en tidigare buss hem vid 20.30.
Visst, det var roligt men jag har haft roligare dom andra gångerna. Imorgon visar det dock bättre väder så då blir det samma tur igen troligtvis. Och då blir det att se Sean Banan, Amy Diamond, Markoolio och Eric Saade bland annat. Det är ju Svampbobdagen eller vad man nu ska kalla det så förhoppningsvis får man träffa Svampbob också och då ska jag passa på att ta en fanbild med honom som jag skulle gjort förra året men inte vågade, hihi.
Nu ska jag ta ett par alvedon och min vetekudde till magen, sen ska jag krypa ner i sängen med mitt varma täcke och se på Livet Enligt Rosa.
Ciao!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: