lör 22 jan.

Vaknade tidigt idag eftersom att jag lovade mamma att vara barnvakt till min lillebror och min kusin under förmiddagen. Nu sitter dom uppe och spelar playstation och jag sitter här och bråkar med min dator samtidigt som jag tittar på Titanic. Funderar lite på att göra om min blogg, fast vet inte riktigt hur jag vill ha den. Ska snacka med Sarah och se om hon kan hjälpa mig att fixa den lite, hon är bra på sånt :)
Ikväll ska jag göra absolut ingenting, är så sjukt trött och har faktiskt inte lust att göra något heller. Imorgon bär det av till Ryssby igen och sen kommer jag förmodligen inte hem till markaryd försen om två veckor. Underbart det också, är trött på denna hålan, men ändå är det skönt att komma hem på helgerna. Hoppas verkligen det går bra att jag händer med Jessica hem nästa helg, annars stannar jag nog fan kvar i Ryssby..

ryssby - skidor med klassen

ryssby - skidor med klassen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: