ensam i ryssby

Sitter i ryssby, helt ensam.. Har varit här sen klockan fyra och bara läst jakt sedan dess!
Om en liten stund kommer Jessica och då ska vi förmodligen göra i ordning på rummet. Vi båda har tagit med en massa saker att dekorera vårt enormt tråkiga rum med. Så jag hoppas att det blir bra :)
Mamma gick loss igår och letade fram en jävla massa saker som hon tyckte att jag skulle ha med mig, och det slutade med en tv, tvbänk, högtalarsystem och 4 väskor fyllda med mina kläder eftersom att jag tog med mig alla mina kläder hem innan lovet eftersom att jag skulle till Thailand och var då tvungen att ta med mig hela min garderob. Fråga mig inte varför..
Men tur var det att jag hade med mig så mycket. för jag köpte inga kläder i Thailand eftersom att alla kläder var så sjukt fula där! Inga helfärgade kläder utan det var alltid en massa mönster på dom, vilket jag faktiskt inte tycker är det minsta snyggt :P Nu sitter jag och lyssnar på musik och snackar med Emil som är ovanligt social idag. Strax kommer alla bilderna från resan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: