Dag 2 - Min första kärlek

Min första pojkvän och min riktiga första kärlek heter Victor. Kommer fortfarande håg hur kär jag var och hur nervös jag var första gången vi skulle träffas själva. Han bor en halvmil ifrån mig och skulle ta bussen hit en lördageftermiddag så jag bad min storasyster (som går på samma skola som honom) följa med mig och möta han på stationen. Den dagen var speciell på alla sätt och vis, redan när jag såg honom kände jag att han var den rätta, tror till och med tanken slog mig att han vill jag leva mitt liv med. Även om jag hade träffat honom flera gånger innan så var det inte samma sak som att träffa honom själv. Vi lärde känna varandra på en och samma kväll och sen blev vi tillsammans nästan direkt. Det kändes bra på alla sätt och vis & det höll länge. Dock blev jag sårad i slutändan pga otrohet och efter det har jag svårt att lita på killar..!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: