Superglad!

Jag är verkligen enormt glad just nu! Helt sjukt faktiskt. 
Jag satt ute och snackade min morbror och låtsaspappa (även några till, vet inte vilka). Aja, vi snackade i alla fall och då började jag återigen tjatet om att jag vill ha en Iphone! Mamma har ju sagt att tomten kanske kommer med en i julklapp. Men ni som känner mig vet ju att jag inte har tålamod att vänta på någonting jag vill ha.
I alla fall, så sa min morbror att om jag kommer hem till honom och målar den sista väggen på hans hus så köper han en Iphone till mig! Snacka om att jag blev glad. Jag menar, att måla en vägg på 2-3 dagar och sen få en Iphone för det? Lätt värt det ;)
Så nu i helgen blir det måla, måla, MÅÅÅLA. Och på Måndag sticker vi och köper min älskade och efterlängtade IPHONE 4! :D

Har även hittat världens finaste skal som jag ska ha till, hihi

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: