I Mellbystrand

Är i Mellby nu, men familjen. För att försöka komma på lite bättre tankar. Älskar mina underbara kompisar jag har men dock saknar jag min favorit Mikaela. 
Idag har jag legat i solen och stekt riktigt mycket så nu har jag fått enormt mycket färg! Vill ha mer, så imorgon blir det samma veva igen.
Nu ikväll så umgicks jag med fint sällskap och tyckte synd om Rasmus som cyklade och trillade med min cykel igårkväll och fick en spricka i handleden. Stackarn :(
Nu sitter jag i soffan i ett kallt förtält och kollar på film, ''Stuart Little 2'' Gillar verkligen den filmen, den är sjukt rolig! Dock är den snart slut så jag ska gå och lägga mig, fryser faktiskt nu eftersom att jag var och duschade för en liten stund. Är redo för en varm säng och några timmars sömn. 
Taggar RixFm i Halmstad på torsdag med fint sällskap!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: