nyduschad och delvis irriterad

Har precis duschat efter att ha varit ute på en skogstur i skogen med flickorna och Uffe. Han satt och skojade om att han var en efterlyst yxmördare och sånt, så vi vart lite smårädda ;) Kvällen har varit helt fantastiskt bra faktiskt, bakade chokladbollar inne i det feta köket på nygård efter att vi hade sminkat oss alldeles för mycket.. Dock bara på skojs skull kan jag även meddela!
Anledningen till att jag nu är irriterad är för att idioterna lever ett jävla liv utanför min dörr, vilket gör mig sjukt förbannad. Och då säger säkert ni; ''Varför säger hon inte till dom?'' Men det har jag faktiskt gjort, tusentals gånger men det hjälper inte.. Nu sitter alla och sjunger ''Amazing horse''.. SÅ SUR JAG BLIR!!!

Jag menar, är inte den lite väl uttjatad och dessutom gammal!?

Ska försöka sova nu i alla fall, om jag inte lyckas så dödar jag dom jävlarna!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: