söndag

gud vilken skön helg detta har varit, känner mig helt utvilad. Mys med hela familjen i fredags med god mat och massa skratt. Igår var jag och storasyster ensamma hemma och då hämtade vi pizza och kollade på Beck :) Idag åker jag tillbaka till Ryssby för en sista vecka i skolan innan 25 dagars jullov :)Herregud vad tiden går fort, jag kan inte fatta att det snart är Thailand som gäller. Den 27e åker vi äntligen!
Nu ska jag kolla på nyhetsmorgon i 20 minuter innan reprisen av idol börjar. Kollade givetvis på det i fredags också, men får passa på att kolla reprisen också eftersom att det är de absolut sista avsnittet detta året och sen börjar det inte försen i september igen..

ÄR FESTSUGEN!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: