You are a cinema, I could watch you forever.

Sitter ensam på rummet och lyssnar på när mina störda grannar skriker och har sig medans dom spelar dator. Gör man verkligen det ännu? Spelar dator alltså.. Trodde det var helt ute med det. I alla fall när man är 20 år..
Men i alla fall! Ska strax stänga ner facebook och bloggportalen för att sen lägga mig i sängen och kolla på film i min ensamhet. Jessica kommer inte hit försen imorgon så det känns ganska ensamt här just nu.
Har varit ute på en kvällspromenad med Anton och Evelina, snackade om allting mellan himmel och jord. Fick även Evelina till att kolla in i nyckelhålet på kyrkan. Fattar inte att hon gjorde det.. Skitläskigt ju! Men hon är en våglig brud! ;)
Jag och Evelina.
Jag.
Jag.
Jag.
hihi fick bli lite egobilder idag också. Kände för att bjuda er på det! Puss godnatt mina kära vänner :) Ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: