Ingen rubrik.

Sitter i skolan och väntar på att en liten del av klassen ska komma tillbaka från ljungby! Dom har varit inne i stan och handlat till äventyrsveckan som vi ska ha nästa vecka i Norrköping. Kommer bli skoj! om jag nu får hänga med, vilket inte är säkert ännu eftersom att det har hänt lite saker denna veckan i skolan. Har blivit oskyldigt anklagad för att ha mobbat en klasskamrat till mig på facebook. Vilket jag inte har så det är lite förvirrande faktiskt. Vart inne och snackade med rektorn innan men hon kunde inte ge mig en anledning till varför läget är som det är och vad jag har sagt och gjort. Vilket är lite konstigt? Jag borde ju få reda på vad det är jag har gjort, annars kan jag inte försvara mig liksom?
Aja, ska reda ut detta i eftermiddag för nu är jag verkligen jättearg. Riskerar att bli avstängd från skolan på heltid. Det betyder att jag måste söka om och börja på en annan skola. Usch! Vill inte ens tänka den tanken..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: