helvetes jävla ÅÅÅÅH!

Är jättesur och har låst in mig på mitt rum, klarar inte av att se någon i min familj just nu! Tycker verkligen illa om varenda en för tillfället. ÅH VAD SUR JAG ÄR!
Min låtsaspappa klagar på att jag lägger för mycket pengar på cigaretter och mamma säger att jag har slösat för mycket pengar i sommar. MEN HALLÅ? Jag har tjänat ihop pengarna själv och jag har dessutom köpt saker jag behöver. Och som rökare, behöver man faktiskt cigaretter! OK?
Min syster är bara allmänt irriterande, ligger inne med sin pojkvän på sitt rum och skriker hela tiden. Väggen mellan våra rum är typ 5 cm? Det betyder att det ekar i mitt rum när hon galer hela tiden.
Mina småbröder springer runt och skriker och smäller i dörren hela tiden. Och jag ska snart börja städa och sen flytta upp i mitt nya rum, där jag ska isolera mig ikväll. Och inte snacka med någon! Aggro_SARA!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: