Projekt; NYTT RUM!

Vart på IKEA idag och gjorde av med en massa pengar, känner mig vuxen när jag åker iväg och köper möbler :) La sedan mycket tålamod och energi på att montera ihop allting, och tro mig, jag gjorde det helt själv. Är sjukt stolt!
Nu är i princip allting på plats och imorgon ska jag städa ur mitt gamla rum riktigt och ta upp saker som jag vill ha kvar, resten åker till soptippen. Eller möjligtvis ordnar jag en bloppis ;)
efter ca 5 minuters jobb med något som skulle föreställa en taklampa
efter ytterligare 30 minuter så var resultatet gott, en styck taklampa made by me. Nice va?
Köpte världens sötaste krukor! ''Blommorna'' är av plast, då jag inte lyckas hålla något levande..
Jag trivs! Observera att gardinerna är sjukt fula! Har inte hunnit stryka dom nya idag.. får ta det imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: