Lätta på trycket

Som ni kanske har märkt så har jag inte varit mig själv den senare tiden. Ber faktiskt så hemskt mycket om ursäkt för det.. Jag har så mycket att tänka på nu för tiden. Allting med den gamla skolan och allting med den nya. Sen är det en sak till som jag har lite problem med. Och det är då detta som har gjort mig liten osäker och sånt nu. Jag vet inte vem jag ska snacka med om det med tanke på att alla mina kompisar reagerar olika på olika saker. Så därför tänkte jag ta upp det här istället. Dels för att jag vet att det bara är mina närmsta vänner som läser min blogg och dels för att om jag har tur så kanske någon smart människa läser detta och han hjälpa mig på traven lite..
Men nu till poängen.. Jag har börjat få känslor för en kille som har flickvän. Jag vet inte vad jag ska göra, om jag ska säga det till honom eller om jag ska hålla det för mig själv. Vi har snackat konstant i typ en månad, han ger mig komplimanger och konstiga blickar (och med det menar jag konstiga på ett bra sätt) och dessutom säger han hela tiden att han inte vet vad han vill med sin flickvän längre.
Snälla folket där ute. Vad ska jag göra??



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: