Gosig dag!

Har legat i sängen i princip hela dagen och kollat på filmer och klipp från när jag var liten. Hittade en massa söta bilder från när jag gick på simskola och vi hade uppvisning. Man skulle hoppa från den höga trampolinen som var 3 meter upp och om man gjorde det fick man en medalj. Jag vågade inte.. Och poängen med att jag berättar detta är för att jag hittade en bild på alla i hela gruppen som gick på simskolan där alla har sina medaljer och jag står där mitt i klungan utan medalj.. Haha!

På tal om något annat så mötte jag upp Alexandra i eftermiddag och så stack vi till huneskolan där det var öppet hus. Länge sen jag var där, så det var trevligt att träffa alla gamla lärare och sånt.
Usch vad klockan är mycket. Men jag kan inte sova.. Tankarna flyger omkring i mitt huvud och jag vet inte vart jag ska göra av dem. Om de inte försvinner så kommer ett inlägg senare om vad som har hänt och vad som har fått mina tankar att aldrig försvinna..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: