gårdagens bravader 26/11 2011.

Hejsan bloggen, wzup? Nej men haha.
Var på väla igår med mormor och shoppade. Blev lite småsaker som jag behövde, hittade dock ingen vinterjacka så får helt enkelt ta och beställa Svea jackan som jag hittat istället. :)
'
julmys på väla med MYCKET folk!!
en mycket god bakad potatis med gubbröra från graffiti. MUMS!!
en god chai latte fick chansen att pigga upp mig på hemvägen. :)
min nyinhandlade väska från ginatricot, love it!! endast 299 :- 

sen köpte jag även ett par svarta tights, puder, foundation och ett par skor. nöjd med allting dessutom, inte ofta det händer. men nu känner jag verkligen att jag har börjat ta hand om mina pengar och inte har med mig 10 impulsköp hem när jag har shoppat. yay me!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: