trött på skitsnack

Jag är bara så trött på allt skitsnack som går omkring i denna lilla hålan. Varför kan ni inte bara komma och fråga mig om det är någonting? Istället för att fråga alla andra om det stämmer osv. Jag kan lova er att det enda svaret som är sant, det är det svaret som kommer ifrån mig. Jag vet bäst själv vad jag har gjort och inte gjort, därför skulle jag uppskatta om ni säger det till mig istället som sagt!
Är i alla fall glad för att det finns ärliga människor, vet inte vad jag skulle gjort utan alla er som skyddar mig i detta läget! Ni är guld värda.
Hur som helst, ikväll har jag kollat på första halvleken mellan Sverige - USA. Sen tröttnade jag och gick ut en runda. Var meningen att jag bara skulle gå en långpromenad, men det slutade med att jag hamnade på Hune för att träffa Mikaela och Sandra en runda. Jättetrevligt! Och Mikaelas hår var sjukt snyggt också. Nästan så att jag också blev sugen på att klippa kort. Men vet att jag skulle ångra det direkt, så det är inte värt det. ;)
Nu när jag kom hem kollade jag de sista tio minuterna av matchen och det slutade med vinst till vårt älskade Sverige med 2-1. Gillar egentligen inte damfotboll, men det kan vara kul att kolla på ibland!
Nu ska jag hämta jordgubbar i köket och sen bädda ner mig i min säng och kolla på Love and other drugs. Puss godnatt! :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: