solpaus och gossip girl

Har spenderat hela dagen inne i min säng, har inte ätit, inte druckit. Har bara känt att jag har behövt tid för mig själv. Därför sov jag alldeles för länge och sen drog jag igång gossip girl. Det slutade dock med att jag kollade på alla 23 avsnitten i säsong 2. Och det bästa är att det var bara för mig jag gjorde det. :)

Underbart väder har det varit idag, men jag drog ner rullgardinen och drog täcket över huvudet och det kändes bra faktiskt! Nu när min mamma har kört till jobbet och resten av min familj har gått och lagt sig ska jag ta mig ut i köket och göra någonting att äta. Detta blir det sista ni hör utav mig ikväll, och kanske resten av veckan också. Är upptagen imorgon och på torsdag. På fredag åker jag förmodligen till Mellbystrand med familjen en runda och då stannar nog datorn hemma. Behöver en paus från cyberspace.. Och jag vet att det kan betyda socialt självmord för endel, men för mig är det ett stort steg i rätt riktning. Det går bra nu, och allting kommer ordna sig till slut.
xoxo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: