hmm tankeställare

Vaknade för en stund sen pga att min mobil ringde så att hela sängen vibrerade. Den jag minst anade ringde och berättade en väldigt rolig men ändå tråkig sak för mig. Fattar dock inte varför h*n var tvungen att prata om detta just nu. Men kul att mina problem prioriteras först av mina vänner!
Det är nämligen så att ett par stycken här i samhället sprider ut elaka rykten om mig och pratar skit bakom min rygg. Människor jag inte ens känner! Hur kan man sjunka så lågt? Minns inte ett enda samtal jag har haft med dessa personerna. Ynkligt! Fittigt! TRAMSIGT! 
Egentligen vill jag inte bry mig, först allting med min bästavän, otrohet osv. Och nu detta? Jag blir så trött på allt skitsnack. Varför vill folk få mig att se ut som en dålig människa när det i själva verket är dom själva som är det genom att hålla på såhär? jag känner mig inte förtjänt utav detta skitsnack. Direkt efter samtalet ringde jag upp en nära vän och berättade allting, klat började jag gråta. Dels pga att jag är jättetrött och för att jag har haft en hyffsat dålig helg. Men hon visade sån medkänsla, precis så som en kompis ska visa. 
Aja i alla fall så sa hon att dessa personerna snackar skit enbart för att dom är avundsjuka. Men vad har dom att vara avundsjuka på? Jag lever ett medelklassliv, går i skola och gör saker som andra tjejer i min ålder gör. Något som dom själva också gör dvs?
Skillnaden är väl att jag har underbara vänner som står vid min sida genom allt, min familj är precis likadan. Dom finns alltid för mig och min mamma är praktiskt taget min en av mina bästa vänner. Kärlek till henne! Efter allting som jag har gått igenom i mitt liv så är jag så jävla lycklig och glad över att hon har stöttat mig och stått vid min sida genom allt det.
Och nu, vad ska jag göra nu? Vänta och se hur detta utvecklas eller? 
Nej, jag tänker inte sitta och låtsas som att ingenting har hänt. Nu är jag trött på dessa avundsjuka, patetiska människor som försöker förstöra andras liv för sin egen njutning. Jag tänker stå upp för mig själv! Jag ska visa vad jag går för. Ingen jävlas med mig!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: