sön - 16 jan.

Jag känner nu att jag har varit dålig med uppdatering osv både sen innan och under min resa till Thailand. Fast nu är det så att jag faktiskt har tröttnat på att blogga med tanke på att jag ändå inte reklamerar min blogg så att folk ser och kan gå in på den och läsa om mitt liv. Jag ser detta mer som en dagbok och bryr mig inte om ifall folk inte läser och kommenterar för det är helt och hållet deras val och jag tänker inte lägga mig i det.
men jag har också bestämt mig för att i alla fall skriva ett inlägg om dagen och dom inläggen kommer har likadan rubruk varje dag, dvs dag, datum, månad.
Väldigt casual rubrik ;)

Idag blir det ryssby, har redan lagt fram allt utom kläder som jag ska ha med mig. Tv och tvbänk står lastat i bilen redan :) Jessica skulle ta med sig en DVD så nu kan vi glo på film hur mycket vi vill, wihoo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: