klarar inte av mer.

Genom att känna mig själv så pass bra att veta vad jag tål, så känner jag nu att något har hänt med mig. Jag har förändrats både fysiskt och psykiskt. Min kropp hänger inte med längre och jag vet inte vad det är som har hänt. Alltind känns fel och jag vet inte vad jag ska göra åt det. Jag vill inte prata med någon om det, inte med någon som jobbar med att lyssna på problembarn i alla fall.. Känns inte heller som att det finns någon här som verkligen bryr sig. Jag visar inte hur dåligt jag mår utanpå, medans jag inuti mig själv gråter varje dag.. Vet inte hur länge jag ska klara av detta, finns det ingen enkel utväg från det här pågandet?
Tror inte någon av mina kompisar märker på mig att det är något, hoppas inte det i alla fall. Jag vill inte dela med mig av min smärta och få medkänsla för hur jag mår. Vill inte förstöra mina vänners skolgång och utbildning så istället förstör jag min genom att skita i allt. Vill bort från ryssby, bort från markaryd och helst bort från allt. Fan, nu mår jag riktigt dåligt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: