Ny dator =)

Förlåt för de få bloggtillfällena som jag får in i mitt schema. Har verkligtn jättemycket att göra just nu och känner att jag inte har tid att blogga mer. Funderar även på att ta bort min blogg och kanske starta ny någon gång då jag känner mig kapabel att blogga i princip varje dag och även skriva om något lite mer intressantare än vad jag gör om dagarna!
Nu har jag i alla fall sportlov och det är underbart. Dock är jag sjuk.. Öroninflammation, halsfluss, feber och vanlig hedlig förkyldning. Det suger! Börjar dock bli friskare nu, efter hostmedicin och en överdoserande mängd alvedon känner jag mig bättre :) Sitter just nu och bloggar ifrån min nya dator som mamsen kom hem med till mig, gissa varför? Hon tyckte att jag skött mig så bra i skolan den senaste tiden. Och jag har tjatat ett tag om att jag vill ha ny dator så att jag kan göra skolarbeten utan att vara rädd att datorn ska lägga av helt plötsligt. Nu känner jag mig trygg med att skriva arbeten på min egen dator igen :)
Har precis kollat på Hans och Hennes och Easy A. Mycket bra filmer båda två och rekomenderar dom verkligen, den första är Svensk från 2001 och Easy A är från 2010, engelsk och riktigt suverän :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: