Dag 1 - Presentera mig själv.

Hejsan svejsan i lingonskogen! Sara Nilsson heter jag som ni redan vet. Jag är en trevlig och mestadels glad person som gillar att umgås med vänner och lära känna nya människor. Jag bor i Markaryd men även i Ryssby där jag går på internatskola och läser Natur- och Äventyrsturism. Jag är singel och sökande, dock väldigt kräsen när det gäller killar. Utseende har inte det minsta betydelse för det är i personligheten det viktiga sitter. Har svårt för att bli kär och känner även att killar inte är det viktigaste i livet. Jag sätter vänner, familj och skola före killar men känner även att min pojkvän ska kunna förstå att jag anser honom som en vän också. :)
Som person är jag väldigt sprallig, gillar att hitta på bus och upptäcka nya saker. Jag kan ta kritik, vilket jag tycket alla ska kunna göra. Det är en viktig egenskap. Jag vill veta vad folk tycket om mig, negativt som positivt. Mitt umgänge består av människor jag kan lita på och kan prata med. Jag trivs med livet och just nu kan ingenting bli bättre. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: