firar helg hemma hos mig!

Har inte blivit så mycket bloggande denna veckan pga min brist på dator. Min egen har varit borta i snart två veckor och jag vet inte riktigt när jag får tillbaka den. (snart hoppas jag..) 
Sen så har min lillebrors datorsladd gått sönder så kan inte använda hans heller. Vilket är min gamla, men anyway. 
Just därför har jag inte bloggat på ett tag, så ni får ursäkta mig!
Har haft en sjukt bra vecka i ryssby i alla fall. Med mycket skratt tillsammans med de saknade vännerna, framförallt min klass! 
Jag åkte hem igår, eftersom att jag är ledig på fredagar. I alla fall tills de individuella valen börjar. Då hade jag tänkt läsa dubbelt och ha ett individuellt val till :)
Idag kommer Nicole hit och ska vara här hela helgen. Sounds like fun? Ellerhur! 
Jag är jättetrött och kommer inte orka göra någonting denna helgen så vi får se hur det blir med den saken! Vad har ni själva gjort denna veckan? (Äh, vem försöker jag lura? Jag har inga bloggläsare kvar efter denna bloggtorkan..)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: