Åh, massor med saker att göra!

Imorgon flyttar jag ju som sagt tillbaka till Ryssby så nu har jag massvis med saker att göra. Tvätta, packa, städa osv osv osv. Vill bara lägga mig i sängen och blunda för alla sysslor. Det hade jag kunnat göra om min mamma hade varit hemma, men nu är hon inte det och jag får klara mig själv. Haha...
Har precis gjort lite mat, blev Tacos i min ensamhet här hemma.. Min syster skulle hem till Alex och vara där hela kvällen så om några timmar, när Mikaela har varit ute med Emma en sväng så kommer hon hem till mig och myser! Världens bästa vän ♥

Postat av: fanny - tävla om valfritt smycke

hej!

vill du har chansen att vinna ditt dröm smycke?

anmäl dej isf i min tävling :)

du hittar direktlänken i högra menyn.

Kram

2011-08-20 @ 18:50:02
URL: http://fannynordst.blogg.se/
Postat av: Anonym

i vilket program har du gjort din header? jättefin :)

2011-08-20 @ 19:45:35
Postat av: sara svarar

svar till Anonym!

Jag har gjort min header på www.wix.com :)

2011-08-20 @ 23:16:24
URL: http://sarahhah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: