15 april 2011

Ligger i sängen och är extremt trött, funderar på att sova strax. Men först hade jag tänkt berätta lite om hur denna veckan har varit eftersom att uppdateringen har varit sämst. 
I onsdags arbetade vi på fyrhjulingsbanan och sen lärde vi oss mer om motorer, hur man kollar olja och sen hur man kollar lufttrycket i däcken. Sen fick vi även prova på att köra och det gick skitbra! :D
Igår var jag på filmkväll hos Robin, vi kollade på My bloody Valentine, Saw 3 och Dödligt vapen 4, jättetrevligt faktiskt! Sen gick jag hem och satt uppe halva natten för att skriva klart ett tråkigt arbete om Skånes djurpark. Idag vaknade jag runt halv tio och fortsatte med det sista jag hade att göra på arbetet och blev till slut klar Då kom Evelina och jag gav henne en födelsedagspresent eftersom att hon fyller 17 idag! :)
Nu är jag hemma med min underbara familj och firar påsklov. Jag ska få vara hemma i två hela veckor och det ska bli så underbart och skönt! På tisdag tar vi ut husvagnen till Mellby och på torsdag ska vi ha upp förtältet och allting. Så då blir det att spendera helgen där och träffa alla människor igen. Har verkligen saknat dom allihop! 

mina underbara flickor! NPT10 <3
Här kommer även en bild på mig och Evelina som togs idag :) Solglasögonen hon har på sig fick hon utav mig och hon blev jätteglad eftersom att det var ett par sådana som hon ville ha. 

Glömde skriva att jag även hade utvecklingsamtal idag, och det gick jättebra! Känner verkligen hur det börjar gå framåt nu och snart är det dags för sommarlov. Tiden går snabbt när man har roligt. Och det har jag verkligen i Ryssby tillsammans med världens underbaraste klass! Jag är så otroligt tacksam för att jag träffade er flickor och pojkar, ni är guld värda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: