11 april 2011

Cha cha bloggen ;)
Sitter på rummet tillsammans med Jessica och har precis kommit in från den strålande solen. Det är verkligen sjukt vilket härligt väder det är idag! :) Gick ner till ica efter skolan och sen dess har vi suttit på våran lilla uteplats och kollat på när solen sakta men säkert gick ner. Underbart! Vi har även hunnit med att sticka ner till storgatan och kollat på den lägenheten som vi har önskat att bo i tills i tvåan. Perfekt var den! Dock lite liten kanske, men det duger gott och väl till oss! :) 
Nu blir det strax kvällsfika och sen en film för att avrunda kvällen, imorgon har jag prov på sevärdheter i olika landskap i hela sverige.. Tagga underkänt woop!
Förresten var vi ute med klassen hela eftermiddgen och kollade på fåglar vid en våtmark, dock var det ingen som var intresserade utav fåglarna så vi tog bilder istället, here they are -
Jag och Jennifer <3
Jag och Jennifer <3
Jag och Jennifer <3
Jag och Jennifer <3
I princip hela klassen inklusive våran underbara lärare Carsten :)
Jimi, jag, Rebecca och Jennifer <3
Jimi, jag, Rebecca och Jennifer <3
Jimi, jag, Rebecca och Jennifer <3
Översta raden - Johanna, Jimi, jag, Rebecca, Jennifer, Mikael
Nedersta raden - Ellinor, praktikant, Evelina
Jag och Rebecca <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: