Ledig imorgon!

Går ganska sakta att skriva för mig just nu känner jag, för jag har jätteont i händerna från igår när vi paddlade...! Känns underbart att vi inte ska göra det mer i typ hela ettan ;) Idag fick vi reda på att vi inte har någon lärare imorgon på överlevnaden så vi pratade med Carsten och han sa att vi kunde åka hem idag istället. Så nu sitter jag hemma hos familjen och har precis ätit.
Om en liten stund ska jag ut med Dominique och Mikaela, så borde sätta igång med att göra mig i ordning och sen gå och möta Mikaela. Ser ut som fan och känner egentligen bara för att ta en dusch och krypa ner i sängen för en god natts sömn..
Kommer troligtvis inte blogga något mer idag, så vi hörs imorgon! ♥

saknar mina flickor redan.. T1 ♥

Postat av: Cissi

Hur är det med dig idag då? :)

2010-10-14 @ 18:08:09
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: