4-1 överkörda?

Nu är det klappat och klart, jag har bytat linje till Turism och det känns jättebra och framför allt rätt. Nu känns det som att jag kommer trivas mycket bättre på skolan än vad jag redan gör. Har dock mycket att läsa igen och komma ifatt med men det kommer jag fixa, eftersom att detta är något jag verkligen vill! Imorgon ska vi ut och paddla och jag har inga kläder med mig för det.. Men det fixar vi! Har åtminstone långkalsonger med mig så det är väl bara på med några byxor och en olletröja sen är jag good to go ;)

Cyklade hem till min kära bror efter skolan och han bjöd på mat, jättegott! Inte visste jag att han var en sån mästerkock ;) Sen lekte jag lite med Felicia, jätteroligt att träffa henne också igen, det var ju ett litet tag sedan. Även om jag nu har flyttat till ryssby jag också så har det inte blivit att vi träffats speciellt mycket ändå. Första gången nu sedan sommarlovet.. Men har lovat dom att jag ska komma och hälsa på oftare, och det tänker jag hålla eftersom att det har varit trevligt och roligt idag :) Kollade på fotbollen, Holland - Sverige och fick därmed cykla hem med ett brustet hjärta då Sverige tyvärr förlorade med 4-1 .. Kan dock inte klaga på spelet, men dom måste verkligen lära sig att snacka med varandra. Det var alldeles för mycket ego på planen idag. Hoppades verkligen på Zlatan eftersom att det har varit så mycket snack om honom de senaste dagarna inför denna matchen.
Ett stort tack till Granqvist som kom med kvällens höjdpunkt och gjorde ett mål för Sverige.

VS


Nu ska jag göra mig i ordning för sängen och vila upp mig inför paddlingen imorgon. Detta ska bli skoj! Godnatt, hörs imorgon ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: