1 november 2010

Sämsta facebookgruppen någonsin ''jorden går under 2012 bara för att alla 94;or får körkort''
Kan medge att jag skrattade en liten stund åt det, innan jag sedan gick med i gruppen med ett leende på läpparna :)
Nu ligger jag i sängen och är sjukt trött och sleten, tack allihopa igår. Minuspoäng att ni inte sa till mig att sluta dricka dock.. Ska aldrig mer dricka så mycket. Allt blev bara fel, enligt mig. Men minns kanske inte allt det jag borde minnas. Men i alla fall, tack ändå! Idag har jag bara planer på att ligga hemma och tycka synd om mig själv. Har tryckt i mig tårta hela morgonen, inte bra. Men det behöver jag, lite tröst.
Funderar på att ladda ner en bra film att glo på, men det tar 100000 år och tills dess har jag alldeles säkert somnat så blir facebook en stund till & rensa bland alla vänner =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: