ljungby

Blir ljungby idag med mamma och syster, för att fixa nya pass till oss. Sen ska vi även åka till intersport så att jag kan köpa kläder och skor som skolan kräver att vi har när vi är ute och vandrar. Tur att man har mamma och hennes plånbok med sig ;)
Sen stannar jag öven kvar i Ljungby för att fika och umgås med mina flickor + två andra tjejer som Jossan skulle ha med sig. En tjej från stockholm och sen var det en till. Aja, Elvira och Matilda heter dom och dom är säkert jättesnälla! :) Nu ska jag stoppa in frallorna i ugnen och sen servera frukost till min kära syster som inte vet hur en ugn fungerar.. hmm.. och hon fyller 18 om 7 dagar!?
Blir duschen direkt efter det, sen åker jag på äventyr. Hoppas dock att jag inte går vilse ännu en gång. Har hänt innan ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: