kvällens sysselsättning

Nu hade jag tänkt göra mig i ordning och sticka ut i kylan en stund. Hade egentligen inga planer på att läna huset eftersom att det är så fruktansvärt kallt. Men eftersom att detta är den absolut sista dagen för mig att träffa mina kompisar innan jag drar till thailand så gör jag det ändå, bara för att jag kan helt enkelt! ;)
Ska alltså göa mig i ordning nu och sen möta min kära vän Mikaela, vi drar troligtvis bort till hune eftersom att det är där alla brukar hänga nu för tiden. Har dock svårt att tro att någon verkligen är ute nu när det är såhär pass kallt men det återstår att se.
Vad har jag gjort idag? Jo jag har klippt mig, åkte av ytterligare en bit på längden och sen klippte jag up det lite också. Funderade faktiskt på en sidecut men ångrade mig i sista sekund, annars hade jag nog ångrat mig nu. Vill ju som sagt ha långt hår till studenten, därför är det inte läge att fixa och trixa med det alldeles för mycket nu. Även om det är 2,5 år kvar.
Så, nu har jag ingenting mer att skriva. Det blir i alla fall inget mer bloggande ikväll och kanske ingenting imorgon heller. Åker till mina kusiner i Laholm imorgonkväll för att fira jul, det betyder att min storasyster som är ägare till datorn som jag sitter vid just nu kommer vara hemma troligtvis hela dagen imorgon. Hon är inte det lättaste människan att ha och göra med så hon lånar inte ut sin dator till mig i första taget ;)
Nu ska jag sminka mig och försöka fix till håret på något sätt, ta det lugnt ikväll och i julhelgen mina kära vänner. jag tänker på er ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: