för tidigt jullov pga virus

Jahap, då har man lyckats bli sjuk IGEN. Är fortfarande förkyld osv men nu är det något helt annat. Har kräkt hela natten och kan knappt röra mig utan att det krampar i magen. Troligtvis är det bara maginfluensa, men fyfan vad hemskt det är ändå! Min hosta har dessutom blivit värre och imorse hostade jag blod. Kan dock vara för att jag började kräka galla inatt och det skadade min hals eller något. Om ungefär en timme kommer mamma och hämtar mig i ryssby i alla fall. Har packat alla mina kläder osv så det blir hem och ta det lugnt i några dagar tills jag känner mig frisk. Sen blir det att sätta igång med packningen inför Thailandsresan. Japp, nu är det bara 12 dagar kvar till jag åker, och fysjuttan vad jag längtar :) Nu ser jag fram emot att vara ledig till den 12 januari! Tack och hej hälsar en sjukling



Några bilder från tidigare i veckan. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: