bildmani

Hejsan alla otrevliga människor som inte lämnar något spår efter sig!! Har ni inga åsikter om det jag skriver eller läser ni bara för att ni har brist på annan sysselsättning? Tyck till lite om min blogg så att jag har någonting att gå efter. Annars kanske jag renat lägger ner med bloggandet!
Kom tillbaka till ryssby igår, som vanligt på söndagar. fick sitta helt ensam på internatet i ungefär två timmar innan Evelina stampade in och gjorde mig sällskap. Vi drog bort till fritids så att jag kunde tigga till mig en lampa eftersom att min skrivbordslampa inte har funkat helt som den ska den senaste veckan. Vi bestäme oss för att ha myskväll med lussebullar och cola, men så långt kom vi inte. Svante ringde och sa att dom stod utanför med Zacke och ville att vi skulle hänga med på fest. Eller ja, dom ville att jag skulle med. Men jag fick dom att acceptera att om jag skulle med så skulle Evelina också få följa med. :) Det gick till slut bra, så vi åkte ut till bromsaboda. Vi köpte oss en flaska och drack lite rent innan Evelina började bli lite för lullig osv. Så jag bad Zacke köra oss tillbaka till internatet och det var vid runt 00.30. Tur att man har en sån trevlig kompis som Zacke som kör en i princip vart man vill när som helst! Nu har jag tyvärr inte tid att skriva mer för min lektion börjar om 15 minuter så måste springa bort till nygård. Pusshej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: