Piña colada

Nu är det dags att återigen dra på sig bikinin för ett par timmars jobbande på brännan :) Det börjar ge resultat nu, underbart! Hatar människor som klagar över att dom inte får färg eller att dom bara får färg på ryggen men inte magen. Det kan beror på att ni inte solar lika länge på båda sidorna. Gör som jag, sola först 30 minuter rygg och sen 30 minuter mage. Två gånger om dagen resulterar i två timmar solning och det ger resultat direkt. Lovar! :)

Ikväll laddar jag för en extra lång promenad och efter det kanske ut en runda med bästavän för att ta ett snack med en tjej som verkar roa sig med att snacka skit för att förstöra andras liv. Hon lyckas inte men hennes försök till det är bara irriterande och sånt hör inte hemma i mitt liv säger jag bara!
Menmen, ha en bra dag allihopa så hörs vi kanske ikväll! Pusspuss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: