It's Monday, Monday!

Måndag igen och början av en ny fartfylld vecka! Vill tacka alla för en underbar och väldigt roande midsommarhelg. Det var längesen jag hade såhär roligt. Har dock lärt mig att man inte ska åka karuseller efter att man har druckit alkohol. ;) 
Nu ligger jag hemma i min underbara säng och vilar upp mig inför denna veckans bravader. Troligtvis blir det Göteborg och Liseberg i helgen tillsammans med mina fina flickor Alva och Fredrika. Om inte annars drar jag till Mellbystrand och kör all in med de härliga nya halläningarna jag lärde känna denna helgen.
Saknar Ryssby som in i helvete just nu, vill egentligen bara skippa sommarlov och börja skolan igen. Fast det säger jag bara nu.. Om några veckor när terminstarten är så kommer jag ångra dessa ord!
Nu ska jag krypa ner under täcket, poppa lite popcorn och sen se på Eva och Adam - Fyra Födelsedagar och ett Fiasko, bästa filmen någonsin!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: