Städning på g.

Idag har jag bestämt mig för att städa mitt rum, det kan behövas faktiskt. Tror dock att jag kommer ångra att jag började när jag kommit halvvägs. Men skiten som är borta är ju borta. 
Gick en lång promenad inatt och tänkte, kom fram till att jag vill flytta härifrån så snabbt så möjligt. Ska ta ett snack med mamma idag angående privat lägenhet i Ljungby som jag kan bo i när jag går i skola, men även när jag är ledig. Så att jag slipper att vara i Markaryd. Undra om det låter lika positivt i hennes öron som i mina? Kan ju i varjefall hoppas..
Nu ska jag göra i ordning lite frukost och sen sätta igång med städningen. Har även planerat att ta en lång varm dusch och sen sova tidigt. Känner redan nu att man får sota för varje minut man varit vaken efter tolv..
Ett leende kan dölja mycket..

Postat av: Mathilda

Hej, allt bra med dig ?? :)

2011-07-28 @ 15:38:53
URL: http://photobymathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: