sanningar om mig

Jag la in ett inlägg i min logg på facebook om att för varje person som gillar så ska jag skriva en sanning om mig. Nu har det blivit runt 30 sanningar så jag tänkte skriva dom här på bloggen också. :)
Sanning 1 - Jag är bäst, även om folk vägrar inse det.
Sanning 2 - Jag har fobi för tre saker. Dvs, Ormar, spindlar och framför allt älgar.
Sanning 3 - Jag går en utbildning som inte riktigt passar mig.
Sanning 4 - Det finns bara en människa som jag har förtroende för.
Sanning 5 - Jag är världsmästare på att skada mig.
Sanning 6 - Jag har gjort många dumma val i mitt liv, men ångrar inget av dom idag.
Sanning 7 - Jag hatar Malmö FF.
Sanning 8 - Jag hatar Arbetsmiljö- och Säkerhet.
Sanning 9 - Jag spendrar alldeles för mycket tid framför datorn.
Sanning 10 - Jag har svårt att lita på folk.
Sanning 11 - Jag har världens fulaste andranamn.
Sanning 12 - Min mamma är en av mina bästavänner.
Sanning 13 - Cajsa Thörnros är lång.
Sanning 14 - Jag blir alltid kissignödig när jag kollar på bio.
Sanning 15 - Jag har min säng intill en vägg för att jag ska kunna ligga intill väggen och hålla utkik efter The Grudge.
Sanning 16 - Jag saknar Ryssby!
Sanning 17 - Damfotboll är något av det tråkigaste man kan kolla på.
Sanning 18 - Under den senaste tiden har jag blivit beroende utav The Sims och Tetris.
Sanning 19 - Gossip Girl är den enda orsaken till att jag startar tvn.
Sanning 20 - Jag har sömnsvårigheter och under längre lov vänder jag gärna på dygnen.
Sanning 21 - Jag sjunger i duschen och det låter hemskt.
Sanning 22 - Jag tillhör inte Justin Bieber's fanclub.
Sanning 23 - Håkan Hellström är min idol.
Sanning 24 - Jag är väldigt skadeglad.
Sanning 25 - Min favoritfärg är rosa.
Sanning 26 - Min ringsignal på mobil är ''Jia Clayton - Pocket full of sunshine''
Sanning 27 - Jag kan Sveriges nationalsång utantill.
Sanning 28 - Jag är väldigt oteknisk av mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: