onsdag! :)

Godmorgon allihopa! (:
Jag har alldeles precis vaknat och ligger nu i min säng med en skål jordgubbar, mysig frukost! Dock är det en stor humla som flyger omkring i mitt rum och sätter skräck i stämningen lite.. Vet inte hur jag ska döda den, haha!
Idag så ska jag bara ta det lugnt. Ska ut en runda och träffa Mikaela när hon har klippt sig, ska bli jättespännande att se hur det ser ut eftersom att hon har valt en lite mer annorlunda look! :) 
I helgen blir det Mellbystrand och Båstad för att träffa Kissie, får ju passa på att åka dit nu när hon också ska dit. Det blir ju trotsallt andra gången jag träffar henne ;) Får se hur mycket hon har förändrats.
Tänkte berätta en rolig sak också när jag ändå bloggar och inte har någonting annat för mig. 
Jag la upp denna bilden på facebook för ett tag sen, precis innan jag skulle ut med en god vän till mig.
Då fick jag en ganska rolig kommentar på bilden, där det stod. ''TUTTAR TUTTAR TUTTAR ÖVERALLT''
Kunde bara inte låta bli att skratta.. Mitt svar tillbaka blev; ''Jag kan väl inte hjälpa att jag är lyckligt lottad...? ;)''
Ha en fortsatt trevlig dag i solen mina vänner, nu ska jag ut och ta ett dopp i poolen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: