Måndag

Sitter i soffan och kollar på Scooby Doo med min fina lillebror. Strax kommer mamma och min låtsaspappa hem från Maxi och då ska jag ut och övningsköra en runda är det tänkt. :) Sen ska jag träffa Sanna som kommer till Mellbystrand idag. Äntligen någon i min ålder som jag kan umgås med utan att dö av tristess pga att det inte finns något för mig att göra. Har volymen på tvn hur högt som helst eftersom att våra grannar sitter precis utanför och skriker och skrattar. Lagom jävla irriterande!
Vad ska ni göra idag då? Sommarjobba kanske? ;) Det är underbart att slippa jobba i sommar! Skulle ju haft två veckor praktik nu vecka 29 och 30 men det blv inte av för gubben jag skulle vara hos har fått sparken..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: