Jag är allergisk mot skitsnack!

Kan inte sova. Det är för många tankar som snurrar omkring i mitt huvud. Vilka kan man lita på och vilka kan man inte lita på? Just nu känner jag bara förtroende för två stycken. Alexandra och Mikaela. Borde vara glad för det, men det är jag inte. Vill att fler ska förstå hur otroligt hemskt det är när man blir anklagad och trakasserad för någonting man inte har gjort. Fan vilka typer det finns! Hur kan dom leva med sig själva?
Om någon som läser detta har hört saker om mig, såsom att jag ligger runt med allt och alla och att jag har gjort abort 3 gånger denna sommaren. Snälla lita inte på det ni hör, sprid inte vidare det och ta för givet att det är sant. Fråga mig först och få ett ärligt svar tillbaka!
Om jag nu hade gjort abort 3 gånger denna sommaren så hade jag givetvis inte sagt det till någon annan än kanske Mikaela, min bästavän. Hade säkert snackat med min mamma om det också, men inte fan för att hon skulle springa runt och säga det vidare!? Det är ju trots allt mitt privatliv det handlar om..
Jag vill verkligen tillbaka till Ryssby nu, dit där det inte är något skitsnack och där jag har mina underbara vänner! Jag saknar Jessica och jag saknar min fina klass! Ni är underbara allihop.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: